اوج طراحی و سئو

  • ۰
  • ۰


از کجا بفهمم ادکلن اصله؟ در این مقاله مجموعه روش‌های شناختن ادکلن اصل را همراه با کمی بینش کارآگاهی یاد خواهید گرفت! با شیک فام به‌موقع بدانید.

از کجا بفهمم ادکلن اصله؟ در این مقاله مجموعه روش‌های شناختن ادکلن اصل را همراه با کمی بینش کارآگاهی یاد خواهید گرفت! با شیک فام به‌موقع بدانید.

3 زمینه‌ی بررسی، برای پاسخ به سوالِ از کجا بفهمم ادکلن اصله

اگر فکر می‌کنید جواب سوال از کجا بدانیم ادکلن اصل است را بلد هستید و برای همیشه هم بلد خواهید بود؛ جسارتاً عرض می‌کنم که: «شاید حق با شما نباشد» چون متأسفانه همیشه در دنیا، نوآوری در تقلب کردن نیز همپای نوآوری‌های دیگر، حرکتی روبه‌جلو دارد و هرازگاهی روش‌های جدیدی برای مشابه‌سازی عطر و ادکلن به وجود می‌آید و درنتیجه شگردهای تازه‌ای به نحوه شناخت ادکلن اصل از تقلبی اضافه می‌شود که لازم است از آن‌ها نیز سر در بیاوریم؛ به‌عبارت‌دیگر، باید اطلاعات عطر شناسی خودمان را بخصوص پیش از خریدِ هر عطر و ادکلن جدیدی به‌روزرسانی کنیم. به این منظور لازم می‌بینم شناخت عطر اصل را در سه زمینه موردبررسی قرار بدهم:

    خودِ عطر و ادکلن

    بسته‌بندی عطر و ادکلن

    فروشنده‌ی عطر و ادکلن

پیشنهادمان این است که پارامترهایی را که نام‌خواهیم برد؛ برحسب اهمیتی که برای شما دارند در نظر بگیرید و برای خودتان یک راهنمای انتخاب بهترین عطر فصل داشته باشید. هرکسی چنین پارامترهایی را به‌منظور انتخاب عطر و ادکلن، به‌نوعی تعریف می‌کند اما مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

    نوع پوست شما

     سلیقه‌ی شخصی و روحیه‌ی شما در مورد بهترین عطر فصل

     ساعت‌های خاصی که شاید می‌خواهید در آن ساعت‌ها از عطر ادکلن استفاده کنید

     نوع لباس

    موقعیت اجتماعی و شغلی

    گروه‌بندی‌های بویایی و نوع اثر هرکدام از آن‌ها

     وضعیت آب‌وهوایی

    استفاده برای مناسبت‌های خاص.

بدون شک، خیلی‌ها از این‌همه جزئیات گیج می‌شوند و بعضی افراد هم برعکس، درباره‌ی رعایت موارد فوق، حالت افراطی دارند که شاید چندان درست نباشد.

 چیزی که منابع معتبر عطر و ادکلن، رعایت آن‌ها را در انتخاب ادکلن، مهم‌تر می‌دانند؛ بیشتر مربوط است به در نظر گرفتن فصل یا مناسبت‌های خاصی که قصد دارید در آن‌ها با استفاده از عطر ادکلن حضور پیدا کنید.

اگر هم شخصِ به‌روزی هستید و بیشتر به رایحه‌ها و محصولات جدیدِ عطر و ادکلن علاقه‌مندید باید تازه‌های ادکلن هر فصل را تعقیب کنید.

رایحه‌های ادکلن مناسب فصل زمستان بخصوص برای نت‌های پایانی و میانی عبارت‌اند از:

برای خانم‌ها: شرقی چوبی- آنیمالیک- چایپر میوه‌ای- کهربا و مشک.

رایحه‌های ادکلن مردانه فصل زمستان عبارت‌اند از: آروماتیک فوژه و آروماتیک تند- چوبی آروماتیک- چوبی تند- برخی از رایحه‌های آنیمالیک (چرمی)- شرقی فوژه و شرقی چوبی.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که نت مشترک اغلب ادکلن‌های فصل زمستان عبارت‌اند از: پاچولی، وانیل و صندل. این نکته، فوت کوزه‌گری تشخیص بیشتر ادکلن‌های زمستانی است.

تا اینجای مقاله دانستیم که برای خانم‌ها و آقایان دنبال چه رایحه‌هایی بگردیم و نیز رایحه‌های مشترک ادکلن مناسب فصل زمستان کدام‌ها هستند.

در ادامه‌ی مقاله با شگردهای ظریف بیشتری که دانستن آن‌ها موجب صرفه‌جویی در وقت و نیز هزینه‌ی خرید ادکلن مناسب برای فصل زمستان می‌شود، آشنا خواهید شد.

در خریدهای فیزیکی برای انتخاب بهترین عطر زمستانی با فروشنده صحبت کرده و نت‌های موردعلاقه‌ی خود را با اشاره به نوع نت (آغازین، میانی یا پایانی) ذکر کنید.

 اگر قصد خرید اینترنتی ادکلن مناسب فصل زمستان را دارید؛ مشخصات و توضیح محصول ادکلن‌ها را به‌دقت بررسی کنید تا از منطبق بودن نوع رایحه‌ها و نت‌های پایه با سلیقه‌ی خود مطمئن شوید.

نکته‌ی دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در زمستان از انواع غلیظ‌تر عطر استفاده کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

تقسیم‌بندی صحیح نام عطرها و ادکلن و افترشیو به‌قرار زیر است:

1.    «پرفیوم» (Perfume) غلظت 20 تا 30 درصد

2.    «اودو پرفیوم» (Eau De Perfume) غلظت 15 تا 20 درصد

3.    «اودو توئیلت»(Eau de Toilette) غلظت 5 تا 15 درصد

4.    «ادوکلن» (Eau De Clologne) غلظت 2 تا 4 درصد

5.    «اُو فِرَش» (Eau Fraiche) یا «افترشیو»، غلظت 1 تا 3 درصد.

با خواندن این مقاله انتخاب صحیح ادکلن مناسب فصل زمستان کار ساده‌ای خواهد شد؛ چه برای آن‌ها که همیشه از ادکلن‌های فصل استفاده می‌کنند و چه برای آنانی که نمی‌خواهند رایحه‌های زمستانی عطرها را مورداستفاده قرار دهند؛ در هر دو مورد به شما خواهیم گفت که در زمستان چه‌کار باید بکنید! با شیک فام همراه باشید.

منبع :  https://shikfam.com/Search-products/category-Perfume

 


منبع : https://shikfam.com

  • ۹۸/۰۴/۱۱
  • owjdesigners admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی